Benhinnejävlar.

Idag efter skolan pajade ja mina benhinnor ännu mer än va man borde. Har börjat fått ont i smalbenen igen när jag springer och det har varit ett helvete med att bli av med den där smärtan i smalbenen som gör att jag knappt kan gå ibland, vad att göra? Jo springa i 30 min och göra det ännu värre. Imorgon blir det bara styrketräning på gymmet då ja ska vila från springbandet och se om det blir bättre tills nästa vecka. skitsamma, efter gymmet åkte ja hem och åt och duschade, kollade på sverigest värsta bilförare och måste bara säga att det är det roligaste programmet på länge! Nu ska ja kolla på OTH och sen sova i tid! brukar vakna 02.00 på nätterna och ska upp å gå på skolan, bara för att man lägger sig en eller två timmar tidigare än vanligt? spännande.

Imorgon blir det boka resa!!, slava i stallet, gymma och umgås med bästa sävelid.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0