PRIORITERING

Gymmet? stallet? eller, gymmet? eller stallet?

Efter en trevlig kväll hos märta sitter jag nu här på sängkanten och knappar på datan igen, och försöker komma fram till hur jag ska planera morgondagen. Praktik, lunch hos momma, mer praktik, sen stallet eller gymmet och sen sova igen? Kanske måste lägga upp stall och träning varannan dag nu när jag är på praktik i tre veckor och plötsligt hamnade längre bort från gymmet. Skit samma, idag har jag insett att det har gått 4 veckor sen jag åt godis och sånt skit(=underbart), och nu är det alltså bara 3 veckor kvar tills jag ligger där i sockerkoma igen. Jag längtar. Nu blir det borstning av tänder, utsläpp av kanin och sen sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0