"JÄVLAR"

.. är ett ord som kan beskriva veckan ganska bra. Bygg-gubbarna som håller till runt salongen och bygger en jävla massa, ger ifrån sig ett "Jävlar" med rejäl norrländska minst 20 ggr per dag, Datorn var ett "jävla" arsle igår då internet inte fungerade alls, "Jävla skit" mumlade jag för mig själv, snubblandes omkring i stormen idag, och JÄVLAR vad kissnödig jag har varit hela veckan, som en löpande tik.

Idag handlade jag nästan klart alla julklappar, lite finslip på det bara så sitter det. Skulle ut och springa när jag kom hem efter stan med Julia och Ida men nej nej, buss"jäveln" kom aldrig. andra bussen kom aldrig. Tredjebussen kom aldrig. Den fjärde bussen var sen. Ändå hade chauffören mage att ta betalt. Jag tror att busschaufförer(inte alla men väldigt många) har glömt den där LILLA jävla detaljen att dom behöver människor på bussarna för att deras system ska funka, behandla då för fan inte människor som påsar med skit. JÄVLA IDOTER. Nu ska jag kissa vilket är min nya hobby som sagt, sen ska jag kolla greys och njuta av tanken på att få sova imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0