HÄST-FAN

Första dagen på reveljens salong, kommer nog bli hur bra som helst det här. Ja behöver dock lite kunder så kom och klipp er nu, elev pris 150 kr.

Efter en snöig promenad in till stan efter att jag har slutat för dagen, så åkte jag hem och tog med mig en lycklig fredrik till stallet. Han skulle ge sig på sin dröm att sitta på en vilde till häst, och springa över en äng med ett svärd i handen. Riktigt så blev det ju inte då detta resulterade i en galen häst som springer över stackars mig där nere på backen, manglar mig igenom hela stallet med diverse piruetter, med en stackars fredrik uppe på ryggen. Jag är jävligt nöjd. Nu ska jag duscha och njuta av att jag börjar tio imorgon, och att jag snart ska få äta kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0