"Och vad fick jag? ingen gen och inga bröst."

Idag greppade ja Mp3en och tog en lång promenad i solen innan ja la mig och solade, fixade lite i stallet, hälsade på sävelid och bara gick i en evighet. sjukt skönt. Sen blev det grillat och kubb med sävelid, natta, denise och hennes kompis, jag har genen, och nu har sävelid just åkt hem då jag har tvingat henne att se big brother med mig.

ja saknar tiden då man för första gången hedde en picett mot
ögonbrynen och ryckte bort alla strån man hittade.

Imorgon blir det premiärtur på cykeln då ja tar cykeln in till stan och fixar lite saker och gör ett desperat försök till att göra matteprovet med linnea. Sen blir det till att cykla hem och hjälpa märta med att färga håret också, får se va som händer sen. Vi ska ju till sundsvall på onsdag direkt efter min körlektion, ska bli så sjukt härligt! Men nu ska ja borsta tänderna och tvätta ansiktet innan ja släpper ut kräket ur buren och lägger mig.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma

jag gillade inte tiden då man hade ögonbryn som en turk! och nej jag är inte rasist :) bara turk..

2011-04-26 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0