Läsk-tsunamin som förstörde min kväll.

Idag va ja o Linda på risk ettan i tre timmar, rätt intressant faktiskt, dock så är jag tydligen åkrädd numera. man tackar för det.

Packade mina grejer för kvällén och åkte och åt pizza med emma, agnes och erica innan vi drog ut. Innan vi drog ut så orsakade jag även en tsunami i min väska som är full med alla min kära ägodelar.. min kalender sitter nu ihop i 2 blad, kläderna blev dyngsura, sminkväskan blev också helt genomtäckt av läsk och själva väskan skulle man ha kunnat bada i. Nu har ja alltså INGENTING då ja lämnade den blötakatastrofen hemma hos agnes. nudå? Behöver ju allt. skit. Jaja, jag lyckades iaf lura en person med mina kassa aprilskämt av alla 345 personer som jag gav mig på, jag är nöjd för dagen.

Nu startar ja ett OTH avsnitt och ska soova så skönt.
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0