JAG ÄR FAN KLAR MED TEORIN.

jag är fan klar med teorin på körskolan, när ja rättade sista testet och det stod "godkänt" så var det inte lyckan som skrek i hjärnan på mig, utan snarare paniken. livrädd för det här med körkortet ja. Jag ruttnade när ja kom hem idag tillsammans med min syster som har mögel på sina halsmandlar och nu vill ja bara bli frisk så man kan börja leva som en normal människa igen. har verkligen inte gjort ett skit idag. Nu ska ja byta om till gosegos och kolla bb innan sängen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

DUKTIG MAMMAS LILLA TELETUBBY!! Kör så det ryker nu så är vi 2 st i hushållet med körkort sen.....SKÖNT!!! =)

2011-04-19 @ 13:53:37
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0