AJ.

Har jag just haft en packad skoldag vilket vi inte oftast brukar ha, brukar bli stor tid över till att ligga lutad över bordet och vila, kolla facebook 23 ggr innan man inser att normala barn inte uppdaterar sin status på skoltid, ta små raster och annat trevligt.

Jag hade prov i helform på eftermiddagen idag, Åse var min modell och hon verkade bli jätte nöjd så jag är glad, sen får man se vad lärarna tyckte, men nått att notera är att jag var seriöst svettig efter klippningen. Efter en massa planerande inför julshowen stack ja till gymmet och sprang sönder mina benhinnor så ja fick halta mig bort från springbandet och till bussen i total smärta. Nu har ja just lämnat en massa papper från kärskolan hos pappa och nu ska jag äta mat och måla mitt rum.

Jag har ovanligt mycke att ta tag i den här veckan innan ja börjar praktiken nästa vecka, och jag blir trött av bara tanken på det.

Hadé!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Bättre med en packad skoldag.......än att va packad en hel skoldag!! ;o)



Puss

2010-11-16 @ 22:28:33
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0