höhö

paranormal activity
johanna: sjukt läskigt! men vet ni.. allt d här kan dom faktiskt göra på datorn så d behöver inte vara sant?

plattat lillebrors hår
nicholas: mamma, titta vad hon har gjort med mig! fan va fult! jag dör va äckligt fult, hjälp!
stunden senare..
nicholas: skulle du kunna göra det här imorgon också nichole?

mamma: men nicholas vi ska in i en bil, sluta gå i djupsnön!
nicholas med snön till knäna svarar skräckslaget "Men d gör jag inte heller!"

natta och nicholas bråkar..
natta: men rör inte på mig då säger jag, du har din hosta på händerna!
nichole: men hur gammal är du..
natta: snart 20!

nicholas hostar non stop i fem minuter..
natta: men unge, sluta hosta!
nicco med en livräddblick: mamma har sagt att jag får hosta för jag rår inte för d!!

sara går lös på lärare, till slut blir det personangrepp.
- också varje gång hon skäller så ler hon, SOM OM HON NJUTER AV D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0