Utomlands!

Nu ska man till å spara alla mina pengar igen, ska utomlands i sommar med emma och två tjejer från hennes klass, Agnes och Erica. Ska bli sjuukt kul och jag längtar redan! Ska bara få ihop det här med pengarna först..

Turkiet, jag o sävelid, två svettiga svullon.


Idag vaknade jag av att syster och hund utförde en "väck nichole"-ritual för att senare dra med mig till stan. Jag och syster åkte alltså senare in på stan och jag handlade kanske det mest onödiga nånsin, en BJ´s, ett sommarlinne till vi ska utomlands(hihi) och en silvrig plånbok av nå slag. Skulle ja ha sparat pengarna till turkiet eller vart vi nu skulle? hmm. Finns olika teorier men ja va i stortbehov utav plånboken, kommer va i stortbehov utav linnet och jag var hungrig helt enkelt.

Imorgon ska ja klippa jennifer och Ida och idag ska ja slappa med min BJ´s!
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst gumman! :D <3<3<3

2010-12-29 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0