TYPISKT.

har just insett att i stort sett ALLA mina bilder är borta. Alla bilder från tiden då vi red på frösön, inte ens ett spår av det. Glänsa bilder? finns inte ens en mapp med glänsas namn på, vart är alla mina bilder?

har spenderat kvällen med att sörja över alla bilder och kopierat en massa gamla bilder från pixbox bl.a. inte alls samma sak då kvallan suger och man kan inte använda bilderna till nått. Sjukt tråkigt. Men ja blir väldigt nostalgisk när jag ser alla underbara bilder och jag saknar det sjukt mycket. Har inte ridit på en månad eller två nu.

Darty 06-08


Jag och gläna 08-09

Jag och glänsa 08-09

Natta på bob, Jag på glänsa 08-09


Imorgon är det praktik som gäller då jag ger upp d här med att bli frisk (fast ja må säga att ja mår mycket bättre), kanske ger mig på att gymma också, får se hur d blir. Ska bli skönt att lämna huset iaf. Ne nu ska jag kolla på ett avsnitt av big bang theory även om klockan är allt för mycket än den ska va då ja ska upp tidigt imorgon och inte sova till halv tre på dagen.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0