Trött tjej.

jag är super trött som vanligt, kan inte skilja på om jag är vaken eller inte på bussen, äckligt läskigt och nån dag kommer ja missa hållplatsen, det vet jag. Jag är på väg att somna när folk pratar med mig, mina ögon bara rullar och jag har ingen kontroll alls. Klockan är snart 22.00 och jag ska försöka somna så snart som möjligt så ja tar mig upp och håller mig vaken resten av dagen.

Idag har jag vare i hackås som sagt och sen har ja gymmat sen blev klockan sju och jag fick äntligen äta middag och sen har tiden gått och nu sitter ja här med handduk på huvudet så nu säger jag godnatt och imorgon ska jag springa runt på stan efter praktiken och hitta sista julklapparna.
Godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0