Lill-tån min blöder.

Tittade just ner på mina ISKALLA fötter då ja sökte inspiration till en rubrik för detta inlägg och insåg att min lilltå blöder. måste ha vare då ja tog mig en rejäl powerwalk för att hinna med bussen.. missade den dock. Jag var såå nära. va det värt det?

Idag har jag vare på praktiken igen (skönt!) sen köpte ja lite grejer åt annica när ja kom tillbaka till stan, stack och gymmade, missade bussen, blev arg, köpte bananer, hoppa på bussen, försökte förklara för en alkoholist att jägervägen betyder jägervägen (så hoppa av!), tyckte synd om han, gjorde havregrynsgröt, brände tungan (det hör till), nu dregglade nato på mitt knä i letan efter uppmärksamhet och nu ska jag hoppa in i duschen och dö i sängen sen.

La mig nämligen i god tid igår men kunde inte sova så ja kollade på big bang theory till fyra, och klev senare upp sex. Har dock aldrig varit så jävla pigg som ja va när ja klev upp imorse, helt speedad, jag såg ut som en uggla på bussen serisöt mina ögon höll på ploppa ut för ja va så vaken, första gången jag har bevakat hela resevägen till hackås, spännande. d här resulterade dock i yrsel och illamående senare på dagen och nu hänger inte ögonen med alls längre. måste ha blivit hög på socker inatt eller så har ja en superkraft av nått slag.

Aja, duschen nu, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0