Julafton 2010 började med majonäs på blusen min.

tjiho, som ett littet barn är man fortfarande och kan inte få sig nån sömn dagen innan den STORA dagen! Julafton var riktigt lyckad i år med lite, liite förändringar. Johan firar jul med oss alla för första gången, nato firar med oss för första gången, bobbo firar utan oss för första gången, paradis asken är redan öppnad då vi anländer till pappa, Johan är tomte för emmas familj och jag får pengar för det(hehe) och vi avslutade julen med att dansa oss svettiga med nån wii dance grej som mamma köpte imorse. Intressant men lyckad jul!

Jag och syster

Jag och syster



Bror och syster

Pappa och nato

Jag, bror och byracka

Natta och.. tomten

Momma

Jag med majonäs tröja och skitiga strumpor. + Nattlie


GOD JUL OCH GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Hi hi......goa unge!!!

2010-12-25 @ 12:08:40
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Mormor

Håller med dej det var en trevlig julafton. Kram

2010-12-27 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0