Jag lär mig vell!

Oj vad det här inlägget kommer ta tid att skriva.. Har just trixat med mina tippar till naglarna som ja fick i julklapp av syster så nu är dom påklistrade och fixade, gud så klurigt det va. Kommer ta ett tag att vänja mig vid det tror ja , tog ju ugefär en kvart att få på mig ett par byxor bara. Det är kanske inte det mest smäckra ja har sätt på ett par händer heller, men det finns ju en första gång för allt.

Före

Efter


Klev upp med tuppen idag (10.00) och for på stan med mamma, johan och nicco. Handlade en gråkofta och en aprikos färgad(?)  vanlig tröja på gina tricot och ett halsband och ett armband från ur och penn. Min mamma var så snäll och köpte klockan ja önskat mig från ur och penn så nu har ja fullt sjå att komma ihåg att ja kan kolla vad klockan är genom att bara snegla lite på armen och inte på mobilen som ja ändå alltid tappar bort. Jag lär mig vell.

Nu ska jag plocka upp lite från golvet efter allt trix och fix med naglarna och äta mat fast ja just slängt i mig resten av pizzan från igår.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Mormor

De blev fint med dina nya naglar.Mamma e väl best.

Kram

2010-12-27 @ 10:17:27
Postat av: Gabriella

Lika klocka som mig <3<3 Kram

2011-01-15 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0