"Jag förstår varför han inte hörde av sig..

.. -men det gjorde han ju? - Då förstår jag inte."

Igår kväll umgicks jag med tvillingarna efter att ek hade åkt hem. Min brorsa gav mig fingret för han kunde inte somna , min morsa skickade sms och bad med större och större bokstäver att vi skulle vara tystare och syster frågade förvånande imorse.."När var tvillingarna här?". Vi va tyst som musen. 3 på natten gick dom hem och jag startade första avsnittet av hannah montana då jag har sett klart alla avsnitt en gång redan.

Imorse klev ja upp 10 och for på stan med tvillingarna och maire, köpte äntligen en bh som passar(2 stycken faktiskt), ett armband och ett halsband i skabbigt format, precis som ja vill ha det. När ja kom hem drog ja vidare till stallet och tolkade med syster, eller ja.. jag red och hon satt på helvetes-mördar-bobben i full fart då jag anser att det är livsfarligt. Kul va det, speciellt när syster bildade en stor snömassa omkring sig och till slut blev en skrattande snökula. Har aldrig sett en liten människa ploga upp e hel äng sådär förut.

Aja nu ska jag äta mina ostkrokar och kolla vidare på hannah montana, jag börjar bli jobbigt desperat.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0