Helt slut.

har ont i hela kroppen och jag är helt slut. Har kutat runt i hela torvalla känns det som med en gnutta överdrift. Fotade som sagt emma, kungen och snorri sen var ja tvungen att fixa åt hästarna idag å då nattas nattliga äventyr slutade med att hon blev sängliggandes i stortsett hela dagen.

Nu har jag duschat och just fixat klart med bilderna sen idag och snart ska jag försöka lista ut hur det blir med bussen imorgon då de vanliga tiderna inte är giltiga längre.

Emma och Kungen.

    
Snorri, Emma och Kungen.

Emma och Kungen.

Nu tänker jag äta nått för min mage bubblar och dricka nyponsoppa! Blir förmodligen beck sen också innan ja sover, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå va fina dom blev! Men vad hände med action-bilderna? :)

2010-12-13 @ 14:01:19
Postat av: Nichole

tack! ja gillar dom! :D ne men d hann bli mörkt och kungen ville inte stå still när ja skulle ta kort på emma och snorri så ja hade fullt sjå att få han att stå still och sen frös kameran till is i princip! :')

2010-12-13 @ 18:15:25
URL: http://floffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0