Glad tjej!

Jag är hur nöjd som helst idag då mamma köpte ett par jeans till mig (har inte ägt ett par jeans på mer än ett år) plus så köpte jag en jätte fin blus som ja ska ha på julafton. Så nu är jag mer än pank (skyldig mamma 25 kr!) men glad är man.

Igår funkade inte blogg.se men d hände inte så mycket ovanligt igår då jag var i hackås, gymmade, hängde med på affärn och sov i stort sett. Idag har jag ju som sagt vare på stan lite grann med mamma och syster min sen har jag klippt och lockat garbiellas hår, fixat systers hår då hon ska ut ikväll och snart kommer michel som jag ska klippa och sen far ja hem till ek och umgås lite.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

du är så duktig nichole kram <3

2010-12-19 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0