En dag med Nichole.

vaknar 06.00, snoozar och tänker "idag får jag fan inte försova mig för ja har en kund ungefär samma tid som jag är framme i hackås", vaknar 07.20 (bussen går 07.35) igen, får panik, ger i från mig nått galet ljud, SLÄNGER på mig kläderna, gör mina mackor till lunch (utan ost på!hann inte med det) tar nån konstig mellanmålsstång, kutar till busen och äter samtigt, Väl framme på salongen inser jag att jag har min tröja ut och in, fixar till det och jobbar vidare i hackås. Vidare ner till stallet i kylan, kutar runt lite med hästen, kommer tillbaka till stallet, inser att hästskrället bara har 50% benkydd kvar på benen, fixar klart hästen, gör kväll, springer runt i ett mörkret och letar, hittar den, går hemåt, mp3en dör och väl hemma hann jag se desperate.. och cougartown.. och så han ja fixa lite med datan. Nu för tillfället sitter jag med ridbyxorna halvt nerdragna och placerade i knävecken, kinderna bränner och jag är alldeles för varm, klockan är 23.00 och jag hoppar in i duschen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ulliz

Hahaha, herre gud! En annan skulle ju få magsår för mindre! x)

2010-12-15 @ 00:06:02
URL: http://unicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0