Nicholas vecko-frågor?

Hur hanterar man en tampong?

Nicholas: Om en tjej trycker upp en tampong mellan bena, hur fan ska hon orka dra ut den sen?
Mamma: man behöver inte direkt vara en bodybuilder för att dra ut en tampong nicholas..
Nicholas: Men när man har dragit ut den då.. fastar d inte ull där nere som kommer klia sen?
mamma: nej, det fastnar inge ull..
Nicholas: Meh, testa tryck in en tampong i mig fast i rumpan så ska du se att det fastnar ull där! MIN RÖV ÄR SUR.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur mycket får man egentligen plats med i det kvinnliga könet?

Nicholas: Det svider as mycket när man föder, som salt på såren..
Mamma: Ja de va ju en förskönad version av det hela.
Nicholas: Men när man föder.. visst stoppar läkaren upp en tång där i tjejen då och sen..
Mamma: men då måste jag fråga hur mycket du tror får plats där i? Det finns en begränsad mängd, tro mig.

Han e ju som han e o inte som han ske.
nu ska jag träna innan ek kommer.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha Nicholas har alltid klockrena frågor x'D!

klart att vi killar vet dem flesta "scenariumen"

2009-09-15 @ 23:17:29
Postat av: victoria

haha, gilla din bror ;)

2009-09-16 @ 08:11:49
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-09-18 @ 17:16:06
Postat av: Johanna

Men HAHAHAHAHA! Din lillebror är ju klockren! X'D

2009-09-20 @ 14:58:48
Postat av: Gabriella

nicholas han är ju rolig

2009-09-26 @ 21:49:41
URL: http://bellepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0