"Mamma, älskade du mig när jag kom?"

Min brorsa känner sig inte älskad.

Utkastet på mobilen började bli överfull, Thats´s why.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FI kval.
Pappa: DET ÄR VÅLDTÄCKT AV BIL! men det är fint.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linda: Jag hatar att bada, man blir så blöt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma ska förklara nånting.
Emma: på.. vad heter de nu igen..
Nichole: ball..
Emma: EXAKT! karleden!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nichole har mördar-ansiktsmasken på sig då tvillingarna Persson pekar och skrattar.
Nichole:
SKRATTA INTE! jag spricker.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma lagar otåligt mat och gråter nästan för vattnet till makaronerna börjar aldrig koka.
Emma: De verkar ju som om det går jävligt segt iaf!
Nichole: kan bero på att alla plattor är avstängda.

humor.


Kommentarer
Postat av: LinneaO

hahaha, måste ju säga att Lindas kommentar var så jävla bäst ^^

2009-09-06 @ 17:34:04
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha :D! jag gillade den om makaronerna :D

2009-09-06 @ 20:41:12
Postat av: Therese

Asså HAHAHAHAHA!

2009-09-06 @ 23:11:12
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha Nichole, du har grym humor! :D

2009-09-20 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0