JAG VILL DUSCHA, ÄTA, SOVA.

Idag på skolan har vi endast haft manikyr och slutade sen efter pär-bullan. När jag kom hem stack jag ut och sprang mot stallet och fixade iordning allt där och cyklade sen hem syrrans cykel som hon hade lämnat så fint där. Mina ben är nu döda och jag ligger just nu graciöst utfläkad över golvet då jag inte har nå bord till datan.. de är obekvämt. Nu ska jag träna lite till även om inget under bältet funkar på mig längre(tolkas som önskas) Ikväll äre idol och jag kanske även har hunnit fixat klart litte bilder sen igår då jag sprang ner till backen och fotade när syrran sprang intervaller med kraken. Om detta är möjligt så kmr d litte bilder sen.

Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0