Regn, storm, cykel & usel kondition.


16 dagar kvar!

Idag fick vi sovmorgon hela morgon typ, gick på en lektion innan lunch och då hade jag muntliga nationella i tyska tsm med Märta. Man kunde verkligen se PO´s besvikelse när ja öppnade munnen och började prata på den knaggligaste tyskan i världshistorien. Efter lunch va det cykel klassikern, skulle cykla 4 mil i världens sämsta regn och blåsväder och på det så är man inte riktigt vältränad om man säger så. Vi(jag och emma) cyklade faktiskt första rundan (Brons, ca 1 mil) innan vi gav upp, va vell lika bra så mycket som jag gnällde och höll på spy av fisklukten i lillsjön.
Jaja, nu sitter jag hemma och ska snart cykla ner till stalle och fixa med hästen. Ska bara skicka in NOn och sen är det  typ det sista jag gör i skolan innan sommarn!

Hadé bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

...lät ju inte som nån höjdare att cykla i detta väder!! =0)

2009-05-27 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0