"Men gud bevare mig väl!"

tråkig, flytande text på g!

Idag har jag insett hur illa tränad jag egentligen är, spelade nån konstig brännbollsliknande grej på idrotten och efter gympan hade jag inte ens styrkan att ta av mig skorna, känndes lite sådär va.
Hade bokprov där jag i stortsett skapade en ny bok pga av en sjukdom jag har, den kallas "lika glömsk som en guldfisk" och nu sitter jag här och har för mycket att göra vilket resulterar att man bara sitter av tiden. Funderar på att boka en tid hos frisören och göra nånting åt fanskapet jag samlat på mitt huvve.

dessutom så har mitt minne blive så illa att jag inte har några internkämt att leva på, fan också.
ska hursomhelt jobba mig ner i köket och mixa ihop nån middag innan jag drar ner till stalle en sväng. Ikväll skulle jag hitta på nått med Märta och sen göra klart det mesta på SOn, imorgon ska den in, SKÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0