lägre än glocalnet.

hann inte med att skriva igår, hände inge speciellt då mitt liv är ganska enformigt nu men jag va i skolan, red en sväng på glänsa och pluggade. SPÄNNANDE

ida hade vi matte nationella del C, ja va kan man säga, på hundra minuter gjorde jag 3 uppgifter, mer än så behöver jag nog inte säga.
på SOn körde vi hänga gubbe och helt fel gubbe blev hängd, på matten så fick vi INTE gå hem men d va lugnt om vi gick hem?, förrvirrande.. När jag kom hem rotade jag igenom garderoben för att hitta kläder till fotot på torsdag (klassfoto för niorna) och sen har jag slitit lite extra på bena när jag va ute och gick just.

har förövrigt beställt en klänning nu, sket sig
med alla mått på den jag egentligen ville
ha så d blev den här fast i Rosa/röd istället.


(www.hm.com)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire råplugga med Märta inför SO provet imorgon.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0