Kärleksveckan.

Blev inge skrivet igår.. har ingen ursäkt för jag gjorde fan ingenting typ. Men jag håller på att jobba med bilderna jag tog i söndags så snart kommer det litte bilder att titta på och kritik på bilderna gillar vi!

Det är hur som helst kärleksveckan på torvallaskolan för niorna den här veckan. Slappt och man gör inte så mkt, igår hade vi en utbildad sexolog som pratade i klassen och vi fick veta att sexlusten ökar INTE om man äter bebisar till frukost, nått att tänka på. sen skrev vi dikter, min löd så här:
" kärlek är som en tallrik med flingor och fil, som den ljuva kicken du får av en sil. Injincera den försiktigt så känns det på riktigt. Sen kan vi tillsammans vandra flera mil." that´s deep!

Idag kollade vi på en film, som vanligt så har glömt vad den hette men den va vell okej. Efter det fick vi en foto uppgift att vi skulle ut i naturen 2 och 2 och fota nått som har med kärlek att göra. Jag och Märta gjorde tillsammans  vilket gick litte knaggligt i början då båda ville slita sönder varandra, men det löste sig och vi finulade ihop en bild till slut.


Resultatet. Tolka den som ni vill!
"No matter what."

Nu ska jag som sagt jobba klart med bilderna sen i söndags och sen dra till stalle,
Hadé!

Kommentarer
Postat av: märta

haha, det bästa på hela dagen var cykelfärden hem till dig :D

2009-05-19 @ 16:23:27
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: Anna

Oooh vilken dikt! ;)

2009-05-19 @ 18:22:11
URL: http://animation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0