favorit i repris!

Idag har jag spenderat dagen i stallet då vi äntligen har börjat skritta igång glänsa igen, hon har vare/är svullen på höger fram så hon har stått en vecka. Nu ligger jag ute och solar i typ storm, skit härligt...
Dessutom så hade jag börjat vant mig vid att jag inte skulle ha gratis sms och att jag faktiskt hade 98 kr att använda på en månad men nej då ska jäveln till mobil surfa litte till på internet så jag endast har 38 kr kvar, skit bra d här!
Lagomt förbannad just nu, men vad kan man göra.
Ikväll ska jag dra till Sara och kolla på robinson och umgås,
synes!

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA, men du kan kalla mig bea .D

sola, ja bada för fan igår MAHA AHAHA

ja tror ja ska skriva ett inlägg om det hummel mummel !

2009-05-24 @ 13:04:07
URL: http://beatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0