"Ett liv utan kärlek är som en traktor utan diesel"

tjoho på er, nu har jag äntligen fixat litte med bilderna så jag laddar upp dom nu.
Idag har jag ridit(på Glänsa såklart) i det fina vädret, dock ensam vilket kan bli långtråkigt men mysigt va d allt. Nu har jag just smällt i mig en pajj som momma har bakat, gott gott!
Aja, ja ska inte dryga mer för jag har inge intressant att skriva egentligen än d gamla vanliga "snart äre sommar, man slutar snart skolan och jag är fortfarande hungrig".

hmm, rubriken är inte alls ett citat av en bondtölp!

Come on. (Corven)

 

Mickaela och Antonia.


Antonia.


Antonia.


Snobbhästen Viktor.


Natta och Corven.


Natta och Corven.


Natta och Corven.


Natta och Corven.


Natta och Corven.


               Östby glänsa själv.
              

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Fyndigt.... Jag kanske behöver lite disel HIHI

2009-05-26 @ 14:29:35
Postat av: märta

haha, det är säkert jimmys citat ;-)

2009-05-26 @ 14:46:13
URL: http://myspace.com/martamusicsweden
Postat av: Jimmy

citatet är cleant! ;)

2009-05-26 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0