Såg jag en skymt av solen?

det är andra dagen jag jobbar idag och det känns som om det gått en vecka redan. dock är det lättförtjänta pengar då jag inte gör annat på dagarna och kul är det också. Jag började 8 imorse och slutade en timme tidigare idag då jag for iväg på trav vid tre tiden. Under dagen hade jag och anna som sagt hopplektioner med barnen, 2 barn for i backen gråtandes varav ett av barnet for i backen 2 ggr, allt detta hände även med samma häst som under dagen har drivit folk till vansinne. Det gick hur som helst ganska bra och det blev ett bra avslut på dagen då alla hästar skärpte ihop sig med den sista gruppen, bra bra!
Glänsa kvalade iaf här i stan och hon klarade det, d är vi glad för!

Travbilder!

Natta och Glänsa.

Kusken och glänsa.

Sandra och pinglan.





                Jag och Glänsa påväg hem igen!
                (Foto: Sandra Nygren)
               



Hipp som happ så är jag ganska trött idag igen och jag ska göra allt för att inte somna nu vid sju tiden och vara vaken hela kvällen igen. Men nu ska jag träna lite innan jag fräschar till mig och äter äppelkaka, mums!
hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0