ointressant?

Kan bara inleda inlägget med att varna läsare för att bli uttråkade.
3e dagen avklarad på DOK och även den jobbigaste hittills. Idag har jag gått hela dagen, samma runda 4 ggr, bråkat med samma hästar tusen ggr och har även fått ropat "dra upp huvudet på han och dräm till han en gång med spöt!"  i några timmar nu. Skönt att få sätta sig ner i lugn och ro kan jag säga.

Mitt liv är jävligt ointressant just nu då jag vaknar tidigt på morgonen och drar och jobbar i 8 timmar och kommer senare hem helt utmattad och gör ingenting förutom att slöa framför tven. Och imorse lyckades jag verkligen må jag säga. Jag skulle gå iväg till DOK för jag var klar och allt men klockan var lite för tidig så jag tänkte att jag sätter mig ner vid köksbordet nån minut och väntar.. 20 min senare vaknade jag liggandes över köksbordet och jag hade redan börjat. Men men, så kan det gå.

Nu är jag väldigt glad dessutom, det är ju jättevarmt ute!
Nu ska jag gå och dö nånstans i nått hörn,
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha kökssomnarn;)

2009-06-17 @ 19:50:12
Postat av: Mamma

Hur kan man somna vid ett köksbord??? =0)

2009-06-18 @ 07:55:21
Postat av: Mojitomamman

Välkommen till vuxenlivet raring!

2009-06-18 @ 16:43:34
Postat av: Anonym

Bra jobbat.

2009-06-19 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0