Midsommar!

Idag när jag klev upp var jag väldigt utsliten sen mitt och märtas lilla äventyr över hela Östersund igår kväll. Som alltid annars tror vi att vi har en GPS till hjärna så självklart gick vi lite vilse innan vi lyckades ta oss över mållinjen.. Vickervägens busshållsplats.

Dagen började med att jag cyklade ner till Leijonbergs stall och drog ut och red på ibbe tsm med emma och natta. Det va riktigt skönt att variera lite på sorten av häst, kul vare också då han va en väldigt konstig filur. Sega som vi är våldgästade vi kaninen i stallet och satt som två höpåsar ett bra tag efter d, "Kenneth" visade sig vara en busig liten rackare. Sedan drog jag vidare till nästa stall och stack ut och skritta en sväng på glänsa och nu sitter jag här med spagetti ben och väntar på att maten ska bli klar, grillat står på schemat!

                       Kungen och Ibbe efter turen.
                       
         Ibbe.
         
         sekunden innan Kenneth biter mig.
         

Ikväll ska jag och emma hitta på nått, riktigt vad har vi inte kommit fram till än, funderar starkt på att dra med na på en promenad till coop och köpa gott gott och sen tvinga na kolla på en film me mig. Kommer typ inte orka göra så mkt mer då jag har blivit så jävla lat på sistonde, men d e bra d.

Ha en trevlig midsommar!
d ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: BEEEEA

På tal om kaniner !! PELLEE!! <33

2009-06-24 @ 20:09:41
URL: http://beatric.blogg.se/
Postat av: BEEEEA

På tal om kaniner !! PELLEE!! <33

2009-06-24 @ 20:10:00
URL: http://beatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0