jag blir galen.

helvete, jag kommer inte in på facebook för det visar att det är fel lösenord så antingen är min användare borttagen eller snodd av någon desperat jävla skit unge. Skit bra verkligen.

Idag har jag cyklat till stan me mamma och shoppat lite, en handsfree del till emmas mamma tex då jag pajjat hennes.. sen bar det av till stalle och jag gick en sväng med glänsa i det kokheta vädret och nu kom jag just hem från johanna efter ett bra tags studsmattehoppande, jag är verkligen inte bra på d där med att hoppa. Nu är jag lite förbannad och ska försöka lösa den här jäva skiten så,
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-01 @ 10:25:43
Postat av: victoria

petra elsert, linnea oscarsson, sen robins dessan, & jag kommer inte på några fler just nu faktist , haha :)

2009-07-01 @ 10:26:41
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Bea

asså du.. om ni har det varmt. tänk då på vad vi har de.. jag dör. vi har cr 35 grader varmt i vårat hus.. ja dör när ja sover XD haha

2009-07-02 @ 00:13:20
URL: http://beatric.blogg.se/
Postat av: Mojitomamman

Jag skulle gissa på att ditt lösen på FB är: Tolli, tolli93, floffy.

2009-07-02 @ 00:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0