Innebandy!

Idag vare innebandy turnering(?) på skolan, d gick ganska bra för 9b tror jag, jag var ju såklart inte med och visade mina talanger då jag hellre sitter på läktaren och pepprar kort.
När klassen blivit utslagen drog jag hem till Märta och kollade på Movie awards, som vanligt låg vi skippandes efter luft och garvade på Märtas smutsiga golv, haha.

Hur som helst, idag är jag riktigt sur då jag började dagen med att slösa bort mitt nya ihoppusslade headset till mobilen, så jag fick gå hela vägen hem utan musik, dystert. När jag kom hem så hade nån låst dörren utan att lämna nyckel som jag tydligt nog påpekade igår att det inte fick hända. Så jag fick ta cykeln och cykla tillbaka till pappa och låna niccos nyckel istället.. och därifrån har allt gått fel hela dagen.

Hur som helst tänkte jag ladda upp litte bilder sen bandyn, majoriteten är ur fokus eller allmänt suddiga då vi va inomhus i gympahallen.

        


     


                    


Nu ska jag och emma dra till tanne och kolla när ek och stingen rider lektion,
hadé!

Kommentarer
Postat av: märta

hahaha, så jävla värt award <3 "get off me man, GET OFF!" the good looking kid in twilight!

2009-06-05 @ 09:02:06
URL: http://myspace.com/martamusicsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0