en vecka avklarad!

snabbt som det har gått så har jag jobbat mig igenom min första vecka nu. Imorgon är man ledig då det är midsommarsafton vilket inte låg helt fel i kalandern. Jag har just kommit hem från en promenad som jag plågade mig igenom direkt efter jag hade jobbat klart, nu är jag trött och hungrig.
Men för att samanfatta veckan lite kort kan jag säga att det har visat sig att barn inte är så farliga och omänskliga som man tror och när jag och anna hanterar ridningar så riskerar man att barn flyger härs och tvärs. Sen om man blir less på nån unge är det bara att lura ut dom i en av DOK´s hagar så sitter dom där som en propp sen. de första ridlägret är alltså slut och nu väntas det ännu ett till till veckan, tänkte lägga upp litte fula bilder sen en av fikapauserna med barnen.



Maja(gräddnos), kanske den sötaste ungen som finns.

Gunnar den galne.




Till midsommar kanske man far ut till LIT med en massa, får se hur det blir, kul ska jag iaf ha. Ne nu ska jag duscha så jag kan äta sen,
hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0