Bye bye Guckamööle Bööa!

Hej hopp! tänkte bara säga att gårdagens bilder sen vi va hemma hos Camilla och åt glass bufé kommer så småningom då jag ligger lite efter i min tidsplanering.

Igår kväll va vi som sagt hos Camilla med några stycken och kollade på film. Runt 2 tiden drog jag och emma till ängsmon och hämtade mitt godis som jag hade införskaffat mig under dagen, sen bar det av hem till emma och till slut däckade vi hos henne framför OC. Vi vaknade halv 2 idag och det är andra dagen i rad jag missar en hel dag typ. Sen så umgicks jag med Bea och Camilla ett tag och vi kollade på film, svullade nachos och försökte hitta bussar som gick och när alla hade tagit sig hem va klockan 7 och först då drog jag ner till stallet och red. Nu sitter jag här, ganska stressad för jag måste hinna duscha och allting helst innan tio och klockan är tjugo i, så,
Had´de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhuhu byebye nicÖÖööle ! <3

ja har haft väldans skoj :D

2009-06-08 @ 16:15:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0