Bööa is in town!

hej igen! Glömde skriva att bea är i Östersund under studenten och hon ringde även mig i mitt pannkaks ätande och sa att hon kunde följa med mig till stallet så vi kunde träffas och umgås, så hon tog bussen hem till mig och jag möttes av en glad, saknad skåne tjej vid "Stenbäcksplättans!" busshållsplats. Vi hade som vanligt lika roligt tsm och jag blir galen när jag tänker på att hon snart försvinner till skåneland igen.

Jag red glänsa litte i hagen med en plan på att vi skulle rida "riktigt" idag, det gick ju som vanligt, en galen glänsa med en otroligt lutning och full rulle i kurvorna, en galen Nichole Illröd i ansiktet av ilska och hat! nä, där tog jag i, man kan ju inte hata fula glänsa inte.
När ridningen var klar jobbade jag o bea oss hem i en otrolig fart och smaskade i oss TallrikAR med nachos och smällt ost, Lecker!

Natta tog även litte kort som jag tänkte lägga upp.

Östby Glänsa. (Foto natta)

Jag och Glänsa. (Foto natta)

               Jimmy och Nickan. (Foto natta)
              

Nu har bea fare iväg med min nyckel så jag är nyckellös, IGEN! hur lyckas jag egentligen? Ne nu ska jag fixa klart med alla bilder innan jag slänger in dom i ett inlägg och däckar i sängen,
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Snyggingen!

Glänsa e inte ful!

Hon e finaste å snällaste flickan i hela världen! :) <3

2009-06-04 @ 01:00:03
Postat av: BEEEA

haha det var as skoooj Xd ja e äg på att cykla lala

2009-06-04 @ 18:07:13
URL: http://beatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0