9b, ni är älskad.

Fan, nu har jag sovit bort hela dan igen. Vaknade halv 3 med mascara i hela ansiktet och dessutom helt utmattad. Igår va det avslutning på skolan vilket resulterade i en massa tårar (dock inte från mig som är lika känslokall som en sten). Vi fick våra betyg och gamla saker sen 6an, vi fick även ett brev som vi skrev till oss själva i sexan, så jävla kul att läsa!
Betygen blev inte riktigt som tänkt då lärar´n tog mitt MVG och hockuspockus så blev det ett VG utan nån förvarning, men men. Jag tror jag fick ihop..

7 MVG
9 VG
1 G.

På kvällen skulle hela klassen samlas och dra ner till sjön och umgås en sista gång tsm, ja det gick vell som d gick då alla va på olika ställen och vissa var lite fullare än dom andra. Men det är ändå en kväll att minnas då det inte blir nå bättre med våran klass, jag e helt förvånad att nästan alla ens kom. Hur som helst tror jag inte att jag har vandrat så mkt som jag gjorde i går, nånsin! Fyfan, mina fötter gör fortfarande ont.

Kommer sakna störda 9b som fan, ni får hadé så bra i sommar och resten av livet så kanske vi stöter på varandra nångång, det har vare en upplevelse jag sent glömmer att ha gått i samma klass som er, glömmer er aldrig. <3

Bilder från avslutningen och vår lyckade kväll kmr såklart snart upp, men nu måste jag dra ner till stalle så jag kan umgås med Märta sen,
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0