You like It!

Hola, Idag har man råkat ut för en typiskt "Norrländsk sommar". Tog bussen in till stan ida med Märta, det spöregnade, åskade och blixtrade lite då och då men glad var vi då vi äntligen har hämtat ut våra bussbiljetter till stockholm!! Om exakt en vecka far vi och kommer inte hem förns den 16e, häärligt!
Idag har det inte hänt så mkt, åkte till stan som sagt och sen stack jag och johanna hem till pappa och bokade soltid och lånade en massa filmer som vanligt, sen bar det av hem till ek och vi stack till coop och Macedonken och nu sitter jag här i mörkret med en däckad ek bredvid mig. Nattråtta som man är tog man eks data och satt sig bekvämt och tittade runt lite. Vi har just kollat på "Seabiscuit" och "Mamma mia", ätit jordgubbar och ett paket med riskakor doppade i vitlökssås, Lecker!
Aja, nu sitter jag och lyssnar på favoriten "Dont stop believin" med Nick pitera(cover) och ska förmodligen släcka ner snart,
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Nichole, de är Sveriges väder! ;)

2009-08-09 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0