"Nu blev det jobbigt."

fan va jag inte skriver nå längre, satt mig ned vid datan igår(till mitt försvar) och började skriva ett inlägg och helt plötsligt pajjar musen totalt och mer va det inte med det. Idag kom mamma hem med ett nytt tangentbord och en ny mus så nu äre bara att tuta och köra igen.
Idag äre andra dagen i rad jag vaknar upp i vardagsrummet hemma hos johanna, nattvandring och total utslitning har stått på schemat hela veckan och min kropp gör ont. Börjar bli gammal, kan inte ens sova i en soffa utan att få ont längre. Nu har vi även införskaffat oss ett wii till vardagsrummet och det är igång ca 24 h om dagen med folk som springer runt och vevar med armarna och skriker fula ord, riktigt skojjsigt spel!

Nu ska jag äta och sen hitta på nå med johanna,
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha min replik sprids :D

2009-07-19 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0