vet inte vad som är bak o fram, ut o in eller morgon o kväll.

vilken lucka jag har lämnat efter mig, man har ju  som haft ett liv under den här veckan vilket ni kanske har märkt. Jag brukar alltid samanfatta alla missade dagar men nu vet jag inte vart jag ska börja så jag börjar inte i huvudtaget.

Idag ska jag leka hurtbulle i högsta ansträngning, då menar jag inte fysiskt utan psykiskt! Ikväll ska man umgås med Märta och gud vet vad vad som händer då, förmodligen ska vi vell ut på nått "äventyr" igen.
Jag är sugen på en äppelkaka men jag är inte sugen på "en äppel." Fan, d här kan bli krångligt märta!

Tänkte ladda upp litte bilder sen häromdan då jag hängde med pappa och nicholas till gokart banan och tog kort, kmr senare idag, nu ska jag äta frukost och hurtbulla litte!
just ja, skriver jag nånting på facebook så äre inte jag.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0