"..momörordodarorenon!"

Igår blev de inget skrivet då jag hade fullt upp med att kuta runt hela torvalla med Johanna, Ante och Jimmy. På dan drog jag ut en sväng på freak i det fina vädret, härligt men ansträngande. vi gjorde ett försök att titta på fotbollen på kvällen men de gick inte så bra så vi gjorde ett försök i att hoppa studsmatta istället men det gick ungefär lika bra. Så då gick vi runt i hela torvalla istället, medan johanna sniffade snus. trevligt va d iaf!

Nu har jag och johanna just cyklat ner till stan och shoppat(dock inte jag då jag går under rehab). Skit skönt väder och man kan inte bära nått annat än KORTA shorts även om man har samlat på sig ca 194 st myggbett på låren som gör att det ser ut som om man sprider skabb. Ne, nu ska jag duscha och fixa lite innan jag träffar Märta och johanna ikväll,
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0