Jag skriver som en 3-åring och träffar inte en tangent rätt.

Idag har jag verkligen lyckats. Somnade hemma hos pappa igår med johanna efter en lång kväll med veklingen och ante. Tror klockan va runt sex då vi gick och la oss och runt 3 då vi klev upp och segade oss igenom monsters inc filmen med en massa chips och nam nam till frukost. Konstigt nog har jag inte ätit nått annat än d idag förutom mackorna jag just slängde i mig, d lät inte som mig må jag säga. Men men, d kommer en dag imorgon också.

Idag har jag vare ute och gått en sväng i pissregnet innan emma, melin och ek kom och umgåddes med mig på kvällen, vi kollade på unborn, en skräckis som sög och vi spelade även wii och kortlek. Nu känner jag ett stort behov av ett glas juice och sen ska jag fanemej sova! Imorgon ska jag leta biljetter till skåne som inte går på 100.000 spänn per biljett, jag kan behöva krafterna.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0