Kraken kom 7a och jag fick lökringar.

Gårdagen.
Igår spenderades dagen på trav i Oviken då William och Glänsa startade. Det var första gången glänsa startade på ett och ett halvt år så hon gjorde de ganska bra med att springa till sig en sjunde plats. William lyckades komma trea och eftersom halva släkten hade spelat på hästarna blev det en liten vinst som användes upp till max-mat runt 12 snåret senare på kvällen, d satt helt okej måste jag säga.

Dagens.
Idag har solen tittat fram och jag har vare ute och gått en sväng innan jag däckade på den mest söndertuggade filten nånsin på baksidan i gräset. Nu har jag legat där och häckat ett tag med kaninen springandes omkring en som en avlöning så nu ska jag ta mig igenom ett dammoln i letan efter en tränings DVD innan jag duschar och mot kvällen umgås med litte folk.

just ja fan, har en helt fungerande mobil med gratis sms nu också! Låter bra men min brorsa tappade den i toan sist den användes så jag ska bara vänja mig med tanken innan jag hurrar för mkt.. kmr även bilder sen travet senare nån gång. aja, ska göra litte nytta nu,
hadé!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men ojsan ska skriva dit dig mitt hjärta <3

Puss o kram (;

2009-07-22 @ 21:40:03
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: mamma

en kiss-mobil.......hm,mysigt!!! =0)

2009-07-24 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0