Godmorgon!

Idag är solen framme, tjoho! hur länge? Jag ska snart göra mig iordning innan jag tar bussen in till stan och träffar Sara, d va ett tag sen. Resten av dagen blir vell till att träna, städa rummet, rengöra ögonen på kaninen som har lyckats fått ögoninflamation, igen! och sen ikväll drar jag hem till pappa som är bortrest och umgås med ek, therese och melin? får se hur d blir. Imorgon äre yran för min del som endast köpt en endagars, men nöjd är jag!

Nu har jag dessutom beställt klipptid på tisdag kl 9.00, gu så tidigt.. Aja, nu blev d bråttom!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: pappa

hade så roligt hoppas huset står kvar när jag kommer hem hehehehe

2009-07-31 @ 15:49:03
Postat av: Gabriella

du träffade mig oxså

2009-07-31 @ 18:16:59
URL: http://belle.blogg.se/
Postat av: therese

Hehe tack för en kul kväll :D

Synd att vi crachade hela huset (:

2009-08-01 @ 21:10:06
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0