"Fel ordning, i mackan. - ne va gulligt, hon drömmer om mat."

Jag har lagt märke till en sak.. det är nästan sommar ute nu. Ingen sol, ganska blött men ändå varmt, som sagt, nästan sommar. Idag vaknade jag i therese´s säng ihoprullad i ett hörn tillsammans med johanna som tog resten av sängen, Therese själv satt ute i vardagsrummet och trixade på med datan. Efter att ha jobbat oss igenom hela deras kylskåp under natten så satt vi oss till ro hos therese och kollade på skräckfilm, kommer inte ihåg va den hette men den va mest jobbig att titta på. Skräckfilm nr 2 startade senare vilket va filmen vi såg häromdagen så jag kände att vila ögonen va en bra idé vilket är orsaken till att therese inte fick sova i sin egna säng inatt, sorry.
Nu sitter jag med mina nytvättade stallkläder i våran (tydligen) nya datastol som inte alls är så obekväm, men jämför man med en gammal och hård trästol är vell allt bekvämt. Jag har just vare i stalle och ridit en sväng på kraken (mysigt såklart) och nu ska jag träna på nått sätt inte knät tar nån skada och sen blire vell till att slappa tills ikväll då jag förmodligen drar hem till johanna.

Ska även beställa yran biljetter och hämta ut bussbiljetterna imorgon då min lön hoppade in på kortet i samma veva som en annan slant pengar från min fader hängde på, de satt inte dåligt d, jag är väldigt tacksam!
hadé!

Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Hehe jaha vare en dramatisk upplevelse? O:

Inte svar: :P 1Haha men jag sov ändå inte så de va väl bra att s'ngen kom till nytta (;

2009-07-27 @ 22:51:06
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0