Ekonomisk eller korkad?

Goddagens! Jag kom just hem från stan efter en tur med melin som skulle handla lite kläder, jag är kanske det sämsta sällskap man kan ta med sig. Mina tankar va inte speciellt närvarande, jag gnällde över hur jobbigt det blev i bena av all vandring och jag höll på somna i ett provrum. Träningen tar fan kål på mig, va ute och gick den vanliga rundan och tränade sen ett ganska hårt pass med tränings DVD´n och det var ungefär den energi jag kan åstakomma på en dag, Hurra för den styrkan.

höjdpunkten idag var iaf min subway macka, mums mums! Oväntat att en macka skulle vara min höjdpunkt på en dag, mackor är fan det bästa ätbara som finns, erkänn.
Hipp som happ så hittade jag 60 kr innan jag tog bussen till stan så jag införskaffade mig en ansiktsmask för typ 15 kr och resten gick till subway. Nu sitter jag här och tänker att jag fan lyckades handla ekonomiskt för en gångs skull men kmr på att när jag äntligen hittat pengar så kände jag att det va väldigt nödvändigt att handla upp allt. jaja, jag erkänner, jag har fan problem.

Ne, nu ska jag fundera lite på vafan jag ska göra med mitt hår då jag för första gången på århundrade ska boka en tid hos frissan. Och Ikväll ska man träffa emma och johanna men nu ska jag sluta snacka en massa strunt.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ekonomiska du XD

Du får börja stoppa i pengarna i en igen limmad coca cola flaska och inte he sönder den innan den e full :P

2009-07-24 @ 23:06:42
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea

ÅÅh subway macka !! AVIS ! vill med ha!

Sybway här nere suger... hmf

2009-07-26 @ 12:49:01
URL: http://beatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0