SKOLA.

varning för rubrik, den kan få dig inlagd på psyket.

Då va d dags igen.. Efter en massa vimmel under morgonen kom jag äntligen fram till skolan som nu är John Bauer. Melin va min karta och kompass så hon visade vart ja skulle och lämnade mig sen i min ensamhet, precis som på gamla dar då man blev avdroppad på dagis.
Skolan i sig verkar vara riktigt bra och även alla lärare, klassen va minst lika trevlig och datan som man får på torsdag gör det ju inte sämre, moha. Mådde dock jävligt illa i slutet av dan då huvvet snart sprängs i bitar och jag spyr upp hjärnan eller nått. Aja, d ska bli spännande.

Nu ska jag byta om och dra ner till stalle, ut och gå med hästen en sväng, städa bajsbullens bajslåda och försöka reparera den 239e jävla Mp3n som jag gjort sönder.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: mamma

för alla som inte vet det kan jag berätta att "bajsbullen" är Nicholes kanin Pelle.....=0)

2009-08-25 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0