SJUK.

Jag har nu ställt diagnosen "sjuk" på mig själv.

Har inte kunnat sova ett skit inatt då halsen håller på att ta död på mig, fick en snilleblixt mitt i natten och kom på att jag va tvungen att hänga min tvätt innan den förmultnade i tvättmaskinen och jag kände mig inte ett dugg motiverad till att kliva upp imorse. Hur som helst så tog jag mig in till stan med helvetes bussen som nu tar 12 kr om man betalar kontant, vems jävla idé va d? hipp som happ så utnyttjade jag mitt presentkort på makeupstore som jag fick av faster, först en sminkkurs och sen plocka varor för 500 kr, helt okej start på dagen!
Efter  d stack jag på Z-trafik och gjorde syn test..

Finn 5 fel.
Tanten: Nu vill jag att du ska läsa dom översta SIFFRORNA högt för mig.
Nichole: B, O, I, R, Q....

Nu sitter jag med en enorm sveda i nyllet (då mitt ansikte förmodligen fick en chock av allt smink), en väldigt sexig och urinfärgad scarf lindad runt halsen och tycker allmänt synd om mig själv. Har just tryckt i mig en påse chips också, moha.. Min högra fot somnade just.
Jag är en börda när jag e sjuk.

ska fixa med bilder sen stockholm nu, poppar förmodligen upp senare,
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Mamma

.....synd att inte alla för höra dina utlägg över din "sjukdom",det är verkligen drama på hög nivå hemma om kvällarna då Nichole tror hon stirrar döden i vitögat av en förkylning!!!! =0)

2009-08-20 @ 11:33:40
Postat av: therese

Haha gillar din mamis komentar XD

Jag gillar att du e så "konstig" (på ett bra sett) haha att du började läsa bokstäverna ist va typiskt dig (;

2009-08-20 @ 17:42:22
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0