Räknar ner dagarna!

Om två dagar är två av världens människor med d sämsta lokalsinne nånsin ensamma i stockholm staden! förmodligen vilse i nån hemsk skog, men d gör inget. Började packa i morse när jag hade fixat klart allt hos pappa och sagt hejdå till bea som nu sitter på tåget tillbaka mot skåne. Inser först nu att resväskan är ca 90% trasig och luktar häst men man kan ju inte få allt här i världen.

I lördags va d yran, grymt kul som alltid! dead by april hade bäst musik, lady gaga hade lätt bäst performance och "hurtful" va den enda låt jag kunde sjunga med i..
är dock inget riktigt fan av den där hassle tror jag..

Nichole: Nu jävlar är det erik hassle!
Erika: ja, hoppas han inte har spelat hurtful än bara..
(Väl framme vid scenen..)
Nichole: Vad är d där för jävla stolpskott då?
Erika: Erik Hassle?

Idag har jag mest segat runt, städat, tränat, handlat inför bussresan och nu ska jag försöka lösa mitt "musik-under-resan-problem" innan jag hoppar in i duschen. Imorgon blire till o kliva upp tidigt, har klipptid 09.00. Kanske även drar och sover hos pappa ikväll också, skönt att vara ensam ibland.
Hadé!

Glänsa startade även idag, kunde inte följa med men hon kom 5a och hade skött sig riktigt bra, kul! grattis till syrran!


Kommentarer
Postat av: Ek

Hassle* ;) Nichole XD

2009-08-03 @ 20:49:24
URL: http://stingen.blogg.se/
Postat av: natta

Bara för att fläns-fisen är Världens Bästa :D <3

2009-08-05 @ 01:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0