MUSIK?!

Godmorgon! Har just komme hem från frisören. hade som sagt klipptid 9.00 imorse, vaknade 8.57 med en jävla fart på bena. Tur som man har hade jag sove hos pappa så jag hann till Torvalla C till 9.05. Nu har jag ganska kort hår igen, uppklippt och en massa krull krull som vanligt. Aja nu är håret inte så slitet längre vilket känns skönt.

Nu sitter jag desperat och letar efter en MP3, Ipod, tom Freestyle om jag ska behöva gå så långt! Nånting som kan spela musik påväg ner till stockholm vafan! hjälp. Imorgon åker vi vilket känns sjukt, tiden har gått så jävla fort! Aja, jag ska vell fortsätta leta innan jag drar ut och går en sväng. Resten av dagen ska jag ta d lugnt och packa klart det sista.

Syns om ca 2 veckor!
Had´e!

Kommentarer
Postat av: mamma

"syns om 2 veckor"...........ja det är ju förutsatt att ni hittar hem igen!!???? =0)

Puss å kram

2009-08-04 @ 20:03:58
Postat av: therese

Hehe jag har typ en bild men jag kan lägga upp den om du vill se på benet XD

2009-08-09 @ 20:18:31
URL: http://freaken.blogg.se/
Postat av: therese

Sv: Haha jag kan lägga ut en bild på hur fötterna såg ut då om du vill se xD

Men de blir imorron :P

2009-08-18 @ 05:02:03
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0